Βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού στις 9 το πρωί ο Δημήτρης Κουφοντίνας.
Ο «Λουκάς» της 17 Νοέμβρη πήρε για δεύτερη φορά άδεια και θα επιστρέψει σε δύο ημέρες.
Ο ίδιος δεν έκανε δηλώσεις και τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα και αγκαλιές ο γιος του και φίλοι του.
Ο ίδιος δεν έκανε δηλώσεις και τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα και αγκαλιές ο γιος του και φίλοι του.
Η συνήγορός του, σε δηλώσεις της, είπε ότι η άδεια «είναι στα πλαίσια μιας κανονικότητας και κανονικότητα σημαίνει εφαρμογή του κανόνα. Τον κανόνα τον ορίζει ο νόμος. Εύχομαι, ελπίζω, ότι και στο μέλλον θα το αντιληφθείτε και εσείς ως μια κανονικότητα και δεν θα χρειάζεται να είστε εδώ και νομίζω και ότι και εσείς θα είστε καλύτερα».
Περισσότερα στο http://www.realmobile.gr/article_details.php?ID=661543&catID=11
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.