Η 28χρονη Ολλανδή έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ στο τελευταίο χιλιόμετρο το οποίο ήταν και αυτό που της έδωσε τελικά τη νίκη.
Εκείνη που έχασε ουσιαστικά στις λεπτομέρειες ήταν η Ίρεν Φουστ. Η χρυσή Ολυμπιονίκης στο Σότσι ήταν πιο γρήγορη σε όλα τα επί μέρους κομμάτια τη διαδρομής στα δύο πρώτα χιλιόμετρα, όμως η συμπατριώτισσα της κατάφερε να καλύψει τη διαφορά και τελικά να πάρει τη νίκη.
Το πρώτο της μετάλλιο κατέκτησε και η Αντουανέτ ντε Γιονγκ η οποία ήταν τρίτη με 4:00.02.
Photo credit: AP Photo/John Locher
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.