Ο ΟΔΔΗΧ ξεκίνησε την πολυαναμένομενη έκδοση του νέου 7ετούς ομολόγου, ανοίγοντας σήμερα το βιβλίο προσφορών. Σύμφωνα με πληροφορίες το guidance για το επιτόκιο ξεκίνησε απ' το 3,75% ενώ μετά τις πρώτες τοποθετήσεις προσφορών φαίνεται πως έχει υποχωρήσει και πλέον κινείται πέριξ του 3,5%.
Το οικονομικό επιτελείο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ήθελε ένα επιτόκιο γύρω στο 3,3% με 3,45%. Ωστόσο θεωρεί πως πιο σημαντικό είναι να επιτευχθεί ο στόχος προσέλκυσης σοβαρών θεσμικών επενδυτών και όχι μόνο hedge funds.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/758991/anoixe-to-vivlio-prosforon-gia-to-7etes-omologo/
Το οικονομικό επιτελείο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ήθελε ένα επιτόκιο γύρω στο 3,3% με 3,45%. Ωστόσο θεωρεί πως πιο σημαντικό είναι να επιτευχθεί ο στόχος προσέλκυσης σοβαρών θεσμικών επενδυτών και όχι μόνο hedge funds.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/758991/anoixe-to-vivlio-prosforon-gia-to-7etes-omologo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.