Φωτογραφικούς διαγωνισμούς που αποκλείουν όχι μόνο ελληνικές εταιρείες, αλλά και επώνυμους διεθνείς οίκους όπως η Philips, προμήθειες από ΟΤΑ με τριπλάσιο κόστος υλικών από τις τιμές που προβλέπει ο επίσημος οδηγός τιμολογίου του υπουργείου Υποδομών και πλήρης αδράνεια της Πολιτείας στο να ελέγξει τον μηχανισμό δημοπράτησης των έργων παγώνοντας τα έργα ΣΔΙΤ συνοδεύουν τις μεγάλες εργολαβίες οδοφωτισμού σε όλη τη χώρα.
Πρόκειται για μια γιγαντιαία πίτα έργων νέας γενιάς που υπολογίζεται στα 1 με 2 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια και η οποία προβλέπει την αντικατάσταση 3 εκατομμυρίων φωτιστικών σημείων σε όλη τη χώρα. Από αυτά, περίπου 2 εκατομμύρια αφορούν αντικατάσταση των συμβατικών λαμπών με λαμπτήρες LED. Τα φωτιστικά αυτά είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα και επιβαρυντικά για το περιβάλλον, καθώς σχεδιάστηκαν με παλιές τεχνολογίες, εκτινάσσοντας το ενεργειακό κόστος των δήμων. Υπολογίζεται ότι ο οδοφωτισμός αντιστοιχεί στο 36% του ενεργειακού κόστους των ΟΤΑ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/762486/mahi-gia-tin-pita-ton-2-dis-sta-erga-gia-ton-fotismo/
Πρόκειται για μια γιγαντιαία πίτα έργων νέας γενιάς που υπολογίζεται στα 1 με 2 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια και η οποία προβλέπει την αντικατάσταση 3 εκατομμυρίων φωτιστικών σημείων σε όλη τη χώρα. Από αυτά, περίπου 2 εκατομμύρια αφορούν αντικατάσταση των συμβατικών λαμπών με λαμπτήρες LED. Τα φωτιστικά αυτά είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα και επιβαρυντικά για το περιβάλλον, καθώς σχεδιάστηκαν με παλιές τεχνολογίες, εκτινάσσοντας το ενεργειακό κόστος των δήμων. Υπολογίζεται ότι ο οδοφωτισμός αντιστοιχεί στο 36% του ενεργειακού κόστους των ΟΤΑ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/762486/mahi-gia-tin-pita-ton-2-dis-sta-erga-gia-ton-fotismo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.