Μετά το σπριντ η Λάουρα Νταλμάγερ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και στο καταδίωξη 10χλμ στο δίαθλο των γυναικών.
Πήγε στην Πιονγκτσάνγκ ως το μεγάλο φαβορί για να κυριαρχήσει σε όλα τα αγωνίσματα του διάθλου και μέχρι στιγμής έχει κάνει το 2/2. Μετά το σπριντ η Λάουρα Νταλμάγερ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και στο καταδίωξη 10χλμ στο δίαθλο των γυναικών.
Η Γερμανίδα έκανε μόλις ένα λάθος στη διαδρομή της και κατάφερε να τερματίσει σε 30:35.3 έχοντας 29.4 δευτερόλεπτα διαφορά από τη δεύτερη.
Πίσω της ήταν η Αναστάσια Κουζμίνα από τη Σλοβακία η οποία έδωσε μεγάλη μάχη με την Ανέ Μπεσκόν από τη Γαλλία. Το μετάλλιο κρίθηκε τελικά στα δύο δέκατα του δευτερολέπτου με την πρώτη να τερματίζει σε 31:04.7 και τη δεύτερη σε 31:04.9.
Η πρώτη δεκάδα.
Photo credits: AP Photo/Andrew Medichini
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.