Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Ο ΑΝΤ1 γεμίζει… Κανάκη – Πόσες φορές την εβδομάδα θα τον απολαμβάνουμε;



Θα… βαρεθούν να βλέπουν τον Αντώνη Κανάκη οι τηλεθεατές του ΑΝΤ1.
 
Ο παρουσιαστής από τη Θεσσαλονίκη επέκτεινε πρόσφατα το συμβόλαιό του με τον ΑΝΤ1 μέχρι το 2021 και θα εμφανίζεται πιο συχνά από ποτέ στις οθόνες μας.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Real» ο Αντώνης Κανάκης θα έχει την ευθύνη αναμόρφωσης της late night ζώνης του ΑΝΤ1. Ο δημοφιλής παρουσιαστής μετά από μήνες διαπραγματεύσεων με το κανάλι του Αμαρουσίου θα διαμορφώσει τη συγκεκριμένη ζώνη με βάση τα δικά του αισθητικά κριτήρια.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα η εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» θα βρίσκεται στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα του σταθμού σε αντίθεση με ότι γινόταν μέχρι πρόσφατα που ήταν δεκαπενθήμερη ή έβγαινε σε έκτακτες περιπτώσεις. Η νέα εκπομπή του Αντώνη Κανάκη θα μεταδίδεται από τον ΑΝΤ1 δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα.

Το νέο πρότζεκτ του Αντώνη Κανάκη σχεδιάζεται από τον ίδιο εδώ και πολύ καιρό. Σύμφωνα με τη «Real» η εκπομπή θα έχει ευρύτερη θεματολογία και όχι σατιρικό περιεχόμενο.                                                                                                                                                                                      πηγή: http://www.markos.tv/o-ant1-gemizei-kanaki-poses-fores-tin-ebdomada-tha-ton-apolambanoyme

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.