Θα… βαρεθούν να βλέπουν τον Αντώνη Κανάκη οι τηλεθεατές του ΑΝΤ1.
Ο παρουσιαστής από τη Θεσσαλονίκη επέκτεινε πρόσφατα το συμβόλαιό του με τον ΑΝΤ1 μέχρι το 2021 και θα εμφανίζεται πιο συχνά από ποτέ στις οθόνες μας.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Real» ο Αντώνης Κανάκης θα έχει την ευθύνη αναμόρφωσης της late night ζώνης του ΑΝΤ1. Ο δημοφιλής παρουσιαστής μετά από μήνες διαπραγματεύσεων με το κανάλι του Αμαρουσίου θα διαμορφώσει τη συγκεκριμένη ζώνη με βάση τα δικά του αισθητικά κριτήρια.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα η εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» θα βρίσκεται στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα του σταθμού σε αντίθεση με ότι γινόταν μέχρι πρόσφατα που ήταν δεκαπενθήμερη ή έβγαινε σε έκτακτες περιπτώσεις. Η νέα εκπομπή του Αντώνη Κανάκη θα μεταδίδεται από τον ΑΝΤ1 δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.