Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Ο λαός στο Σύνταγμα για τη Μακεδονία: Για 1,5 εκατομμύριο πολίτες μιλούν οι διοργανωτές

Ο λαός στο Σύνταγμα για τη Μακεδονία: Για 1,5 εκατομμύριο πολίτες μιλούν οι διοργανωτές

Γεμάτη κόσμο η λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας από το ύψος του Πολεμικού Μουσείου - «Κοσμοπλημμύρα» στη Σταδίου, τη Φιλελλήνων, τη Μητροπόλεως και την Αμαλίας από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός

Εκατοντάδες χιλιάδες είναι οι συγκεντρωμένοι διαδηλωτές στην πλατεία Συντάγματος που δίνουν βροντερό «παρών» στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία.
Οι διοργανωτές ανακοίνωσαν ότι σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους οι διαδηλωτές ανέρχονται σε περίπου 1,5 εκατομμύριο πολίτες. Ασφυκτικά γεμάτες από κόσμο ήταν όλες οι
 κεντρικές λεωφόροι γύρω από τη Βουλή, όπως η λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας που ήταν αδιάβατη από το ύψος του Πολεμικού Μουσείου. «Κοσμοπλημμύρα» γίνεται στην οδό Σταδίου, τη Φιλελλήνων, στη Μητροπόλεως και την λεωφόρο Αμαλίας από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός.

Από τις 12 το μεσημέρι η πλατείας Συντάγματος είχε γεμίσει από πολίτες από όλη τη Μακεδονία, την Κρήτη, την Πελοπόννησο και τα νησιά του Ιονίου που έφτασαν στο κέντρο της Αθήνας για να διατρανώσουν ότι η Μακεδονία είναι ελληνική.                                                                                                                                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.