Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

«Κόμπιασε» ο πληθωρισμός - Μείωση 0,2% μετά από μήνες ανόδου

Πτωτικά κατά 0,2%, μετά από αρκετούς μήνες ανόδου κινήθηκε ο πληθωρισμός τον Ιανουάριο κυρίως εξαιτίας της μείωσης των τιμών σε είδη διατροφής, ένδυση - υπόδηση και ηλεκτρισμό. Στον αντίποδα, ανατιμήσεις καταγράφηκαν σε καπνό, καύσιμα και ξενοδοχεία- εστιατόρια.


Όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη η ΕΛΣΤΑΤ, τον Ιανουάριο εφέτος ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή σημείωσε μείωση 0,2% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο 2017, έναντι αύξησης 1,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2017 με το 2016 και από αύξηση 0,7% που καταγράφηκε τον Δεκέμβριο πέρυσι.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/761505/kobiase-o-plithorismos-meiosi-02-meta-apo-mines-anodou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.