Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

ΗΠΑ: Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Με άνοδο έκλεισε τη σημερινή συνεδρίαση το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.


Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones έκλεισε στις 26.071,72 μονάδες, αυξημένος κατά 53,91 μονάδες ή +0,21%.

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας έκλεισε στις 7.336,38 μονάδες, ενισχυμένος κατά 40,33 μονάδες ή +0,55%. 
Ο δείκτης Standard & Poors 500, που είναι ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε στις 2.810,30 μονάδες, με κέρδη 12,27 μονάδων ή +0,44%.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/752483/-ipa-me-anodo-ekleise-i-wall-street/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.