Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Survivor 2: Δύο σερί νίκες για την Όλγα Φαρμάκη



Το πρώην μοντέλο και fashion blogger όχι μόνο αγωνίστηκε, αλλά έκανε και δυο σερί νίκες.
Κάτι που βοήθησε την ομάδα της, αφού είχαν μείνει πίσω. Οι Διάσημοι την αποθέωσαν και εκείνοι μόνο χαρούμενη θα μπορούσε να είναι, αφού τα καταφέρνει και χωρίς τα 12ποντά της.
Δείτε το video:
 
                                                                                                                                                      πηγή: http://www.markos.tv/survivor-2-dyo-seri-nikes-gia-tin-olga-farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.