
Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για την πρεμιέρα του Survivor 2 η οποία και θα γίνει στις 20 Ιανουαρίου!
Μέχρι στιγμής έχουν ακουστεί πολλά ονόματα για την ομάδα των Διασήμων, ωστόσο η Ντορέττα Παπαδημητρίου έκανε την αποκάλυψη! Διαβάστε παρακάτω...
Η Ντορέττα Παπαδημητρίου αποκάλυψε πως ο Νέρι Καστίγιο και η Όλγα Φαρμάκη θα βρίσκονται σίγουρα στο παιχνίδι!

Εμείς, σας το έχουμε ήδη γράψει εδώ και... μήνες! (Δείτε εδώ το άρθρο μας) Το ίδιο αποκλειστικό ρεπορτάζ είχαμε γράψει και για το Νέρι Καστίγιο. (Δείτε εδώ το άρθρο μας)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.