Mέσα από την εκπομπή "ΕΔΩ" η Ντορέττα Παπαδημητρίου αποκάλυψε τις 3 γυναίκες, οι οποίες θα ενταχθούν στην ομάδα των Διασήμων! Ο λόγος για τις:
Kατερίνα Δαλάκα (πρωταθλήτρια Ελλάδας στα 400μ. μετ' εμποδίων)
Ελευθερία Ελευθερίου
Ξένια (η τραγουδίστρια του συγκροτήματος "REC")




Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.