Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Sainz – H συνεργασία μου με τον Hulkenberg κάνει καλό στην ομάδα



Ο Carlos Sainz πιστεύει πως η συνεργασία του με τον Nico Hulkenberg στην Renault βοηθάει την ίδια την ομάδα, αλλά και τους οδηγούς της. Ο Ισπανός οδηγός αντικατέστησε τον Jolyon Palmer μετακινούμενος από την Toro Rosso προς τα τέλη της προηγούμενης σεζόν, τονίζοντας πως το να οδηγεί δίπλα στον έμπειρο Hulkenberg ήταν μια αξιοσημείωτη εμπειρία.
«Έχει πολύ ενδιαφέρον, ήδη έχω νιώσει κάποιες διαφορές», είπε ο Sainz αναφορικά με τον teammate του. «Όλα είναι σίγουρα προς όφελος μας, το να είμαι σε μια ομάδα με έναν οδηγό που βρίσκεται για επτά ή οχτώ χρόνια στην Formula 1 και έχει προσαρμοστεί άνετα σε μια νέα ομάδα μέσα σε μία σεζόν. Υπάρχουν πράγματα να μάθω και να προσέξω. Είμαι σίγουρος πως μπορούμε να πιέσουμε σκληρά ο ένας τον άλλον και αυτό θα δώσει ώθηση στην ομάδα.»
Ο Sainz βοήθησε την Renault να εξασφαλίσει την έκτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών με τον ερχομό του πριν το Grand Prix της Αμερικής και πιστεύει πως και ο teammate του απολαμβάνει την πρόκληση ελπίζοντας πως θα δώσουν ωραίες μάχες στο μέλλον.
«Πιστεύω πως και ο Nico δέχτηκε με χαρά την πρόκληση του να με έχει δίπλα του και αυτό θα κάνει καλό στην ομάδα. Ήδη έχουμε κοινές απόψεις και αυτό θα τους βοηθήσει όλους.»                                                                                                                                                                              πηγή: http://f1fan.gr/?p=55833

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.