Γιώργος Πρίντεζης και Βασίλης Σπανούλης δέχτηκαν με χαρά να φωτογραφηθούν με φίλους του Παναθηναϊκού.

Φίλοι του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν στο χώρο κοντά στα αποδυτήρια του «Ν. Γκάλης» θέλησαν να φωτογραφηθούν με τους δύο σταρ του Ολυμπιακού.
Φυσικά τόσο ο Βασίλης Σπανούλης όσο και ο Γιώργος Πρίντεζης το έκαναν προσφέροντας τους χαρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.