Ο Βαγγέλης Μάντζαρης βρέθηκε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας προκειμένου να συνεχίσει την αποθεραπεία του μετά από τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί το τελευταίο διάστημα.

Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος παραχώρησε ρεπό στους παίκτες του Ολυμπιακού την Πρωτοχρονιά ωστόσο ο Έλληνας γκαρντ, ο οποίος υπέστη διάστρεμμα σε παλαιότερη προπόνηση των «ερυθρόλευκων», βρέθηκε στο ΣΕΦ κι ανέβασε τη σχετική φωτογραφία στο Instagram με την εξής υποσημείωση:
«Ξεκινάμε με τη γνωστή συνήθεια να μας μπει καλά ο νέος χρόνος… γιατί ο προηγούμενος μας τα χάλασε στο τέλος».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.