Τελικά ο Andy Murray δεν κατάφερε να αποφύγει την εγχείρηση, μετά από τις επιπλοκές που παρουσίασε ο τραυματισμός του στο δεξί ισχίο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να επιστρέψει στο tour πριν από το καλοκαίρι. Στόχος του Βρετανού πλέον, είναι να μπορέσει να αγωνιστεί στο Grand Slam της πατρίδας του.
Ο Andy Murray υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο δεξί του ισχίο σήμερα το πρωί και σκοπεύει να επιστρέψει στα γήπεδα αρκετά γρήγορα, ώστε να είναι σε θέση να αγωνιστεί στο Wimbledon τον Ιούνιο.
"Μπήκα για εγχείρηση στις 07:30 το πρωί (ώρα Μελβούρνης) και ξύπνησα στις 10:30. Είμαι αισιόδοξος, γιατί μίλησα με τον χειρουργό μου και ήταν πολύ ευχαριστημένος. Πιστεύει πως το ισχίο μου είναι καλύτερα από έναν χρόνο πριν, που ήμουν στο Νο. 1 της παγκόσμιας κατάταξης", δήλωσε ο Murray, ο οποίος ταλαιπωρείται με τον τραυματισμό αυτό από το καλοκαίρι του 2017.
"O στόχος μου είναι να επιστρέψω στην grass court season, ίσως και νωρίτερα. Θέλω να πάρω το χρόνο μου και να σιγουρευτώ πως η ανάρρωσή μου θα γίνει σωστά και πως η εγχείρηση ήταν όσο πιο πετυχημένη γινόταν. Θέλω όταν επιστρέψω να είμαι σε καλή κατάσταση και όχι όπως στο Μπρίσμπεϊν ή στη Νέα Υόρκη. Θέλω να ξέρω όταν θα επιστρέψω πως θα είμαι έτοιμος."
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.