Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Στα κτήρια του MEGA μαζεύονται οι εργαζόμενοι

μιλούν για εξαπάτηση από τους μετόχους
Για εξαπάτηση κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι του Mega μετά την απόφαση των μετόχων του καναλιού να μη συμμετέχουν στο διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών με τη δικαιολογία του ακριβού τιμήματος. Αυτήν την ώρα συγκεντρώνονται στις εγκαταστάσεις του καναλιού στη Μεσογείων, και συζητούν τις επόμενες κινήσεις τους μέσα σε ένα κλίμα πολύ βαρύ.

enimerosi24


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/01/mega_32.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.