Παίκτης των Χιούστον Ρόκετς μέχρι το τέλος της σεζόν θα είναι ο Τζέραλντ Γκριν, ο οποίος δεν έκρυψε τη χαρά του γι’ αυτή την εξέλιξη…
«Καμία ομάδα δεν ενδιαφέρθηκε για μένα. Καμία! Ούτε κάποια ομάδα εκτός ΗΠΑ, ούτε κάποια από την G-League. Μόνο οι Ρόκετς ενδιαφέρθηκαν και είμαι πολύ ενθουσιασμένος με την ευκαιρία που μου έδωσαν», ανέφερε αρχικά ο Γκριν μιλώντας στο ESPN και συνέχισε λέγοντας: «Ξέρετε όμως κάτι; Έχω συνηθίσει να με αφήνουν στο περιθώριο. Μου έχει συμβεί αρκετές φορές στην καριέρα μου».
Ακόμη, πρόσθεσε: «Δεν έπαψα, όμως, να έχω ποτέ πίστη στον εαυτό μου. Όταν έρχεται Νοέμβριος και Δεκέμβριος και δεν έχεις καμία κλήση, τότε ή τα παρατάς, ή αποφασίζεις να παλέψεις. Εγώ επέλεξα να παλέψω και ο Θεός μου έστειλε αυτή την πρόταση. Τώρα θα προσπαθήσω να δώσω τα πάντα για να τα καταφέρω».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.