"Είναι σημαντικό που κερδίσαμε τον αγώνα, αλλά πιο σημαντική είναι η υγεία των παικτών μας. Μόλις πληροφορηθήκαμε από το νοσοκομείο ότι η μαγνητική τομογραφία του Τζέιμς Νάναλι δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα. Θα μείνει στο νοσοκομείο για μερικές ώρες για προληπτικούς λόγους" τόνισε ο Μπάλαμπαν λίγη ώρα μετά τη νίκη της Φενέρμπαχτσε επί της Μπασκόνια.
Ο αντιπρόεδρος της Φενέρμπαχτσε αποκάλυψε επίσης ότι ενοχλήσεις στον αχίλλειο τένοντα του ενός ποδιού ένιωσε κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Γιαν Βέσελι, που "έβγαλε" πάντως όλο το παιχνίδι. Επίσης είπε ότι ο Νίκολα Κάλινιτς θα χρειαστεί άλλες 2-3 εβδομάδες μέχρι να επιστρέψει στη δράση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.