Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Αδίστακτοι κακοποιοί εξαπάτησαν ηλικιωμένους παριστάνοντας τους υπαλλήλους της ΔΕΗ

690_d56843e4-c698-4d82-8710-74e9ae8980a5
Υπόθεση απάτης και κλοπών σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων εξιχνίασε η Διεύθυνση Ασφάλειας Θεσσαλονίκης μετά τη σύλληψη δύο ατόμων.
Όπως προέκυψε από τη σχετική έρευνα, ένας 38χρονος ο οποίος συνελήφθη, προσποιούμενος υπάλληλο της ΔΕΗ και με το πρόσχημα βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, εξαπατούσε ηλικιωμένους.
Κατάφερε μάλιστα να αποσπάσει από τους ίδιους το ποσό των 28.000 ευρώ και αντικείμενα αξίας 9.600 ευρώ.
Στο μεταξύ, η έρευνα συνεχίζεται για να διαπιστωθεί η εμπλοκή των δραστών και σε άλλες περιπτώσεις αδικημάτων.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.