Η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά από το βήμα της πρώτης συνεδρίασης της Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου, που ξεκίνησε λίγο πριν το μεσημέρι τόνισε ότι «η νέα εποχή για τη χώρα περνά μέσα από τη στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ.
Περνά από την ήττα όλων των πολιτικών που οδηγούν στην συντηρητική οπισθοδρόμηση καθώς και την παλινόρθωση της Δεξιάς». Και για να γίνει πιο σαφής ανέφερε ότι «η νέα εποχή για τη χώρα περνά μέσα από την στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ. Περνά από την ήττα όλων των πολιτικών που οδηγούν στη συντηρητική οπισθοδρόμηση, καθώς και την παλινόρθωση της Δεξιάς.
Οι προοδευτικοί πολίτες συνειδητοποιούν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούσε αριστερά και πράττει δεξιά, μοίραζε ψεύτικες υποσχέσεις χωρίς πρόγραμμα, παραδέχθηκε αυταπάτες για να κρύψει τις απάτες. Την ίδια ώρα όλοι αντιλαμβάνονται ότι η ΝΔ παραμένει μια βαθιά συντηρητική δύναμη, ανίκανη τελικά να αναδείξει ένα αξιόπιστο εναλλακτικό σχέδιο έναντι της αλλοπρόσαλλης πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ».
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2018/01/live-i-omilia-tis-fofis-gennimata-stin-olomelia-tis-epitropis-sinedriou-tou-kinimatos-allagis/
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.