Οι οργανωμένοι φίλαθλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας τους στο ματς με τον Ερυθρό Αστέρα, γεμίζοντας "ερυθρόλευκα" πανό την "Aleksandar Nikolic Hall". (PHOTOS)
Οι καλές σχέσεις του Ολυμπιακού με τον Ερυθρό Αστέρα είναι γνωστές και επιβεβαιώθηκαν για μια ακόμη φορά το βράδυ της Παρασκευής (26/1) στο ματς των δύο ομάδων για την 20η αγωνιστική της EuroLeague.
Οι οργανωμένοι φίλαθλοι των "ερυθρολεύκων" έδωσαν το "παρών" στην "Aleksandar Nikolic Hall", κάθισαν δίπλα σε αυτούς του Ερυθρού Αστέρα και δεν δίστασαν να σηκώσουν και πανό για την ομάδα τους. Δείτε τα "κλικ" της Eurokinissi.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.