Με τη διαδικασία του επείγοντος (και όχι του κατεπείγοντος) θα ψηφιστεί τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα για την ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης. Αυτό αποφασίσθηκε σύμφωνα με πληροφορίες στη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής.
Συγκεκριμένα:
-αύριο κατατίθεται το πολυνομοσχέδιο
-Τετάρτη (στη 1 το μεσημέρι) και Πέμπτη συζητείται στις Επιτροπές της Βουλής.
-Παρασκευή (από τις 10 το πρωί)) και Δευτέρα (από τις 12 το μεσημέρι) συζητείται και ψηφίζεται από την Ολομέλεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.