Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Το Μακεδονικό «γεννά» νέο Δεξιό κόμμα


Σενάρια δημιουργίας νέου κόμματος στα δεξιά της Νέας Δημοκρατίας, άρχισαν να κυκλοφορούν σε πολιτικά και επιχειρηματικά γραφεία τις τελευταίες ημέρες, και ενώ εξελίσσεται έντονο διπλωματικό παρασκήνιο για το όνομα της πΓΔΜ.
Με δεδομένο ότι η χρήση του ονόματος «Μακεδονία» δεν γίνεται αποδεκτή από αρκετούς βορειοελλαδίτες βουλευτές της ΝΔ που τηρούν στάση αναμονής πριν εκδηλωθούν, έχει προχωρήσει η συζήτηση για το εάν θα πρέπει ή όχι να στηθεί ένα νέο κόμμα με καθαρά δεξιό στίγμα.
Ο στόχος θα είναι να στεγάσει σκληρούς δεξιούς ψηφοφόρους που αυτή τη στιγμή δεν ικανοποιούνται πολιτικά από τη σημερινή ηγεσία της ΝΔ και ενδεχομένως να λειτουργήσει και ως μοχλός πίεσης να καθίσουν στο τραπέζι για να υπάρξει κοινή γραμμή πλεύσης και οι αρχηγοί υφιστάμενων κομματιδίων που είναι στα δεξιά του πολιτικού χάρτη.


Πηγή: tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.