Στον Άγιο Δομίνικο για τις ανάγκες του Survivor φαίνεται πως βρίσκεται ήδη ο Σάκης Τανιμανίδης. Ο επίσημος λογαριασμός του Survivor στα social media δημοσίευσε μία φωτογραφία του παρουσιαστή καθώς αποβιβάζεται από το ελικόπτερο που τον μετέφερε στον χώρο που θα γυριστεί ο νέος κύκλος του επιτυχημένου reality επιβίωσης.
πηγή: http://www.markos.tv/sakis-tanimanidis-eftase-ston-agio-dominiko
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.