Την πόρτα του πρωθυπουργικού γραφείου πέρασε στις 12:30 η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης - Θα κάνει δηλώσεις από την Χαριλάου Τρικούπη
Μετά τον Κυριάκο Μητσοτάκη, την πόρτα του πρωθυπουργικού γραφείου πέρασε περίπου στις 12:30, όπως ήταν προγραμματισμένο η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά, προκειμένου να ενημερωθεί από τον Αλέξη Τσίπρα για τις διαπραγματεύσεις για το Σκοπιανό και συγκεκριμένα για όσα συζητήθηκαν με τον κ. Ζάεφ στο Νταβός.Την κυρία Γεννηματά υποδέχτηκε στην είσοδο του Μεγάρου Μαξίμου η διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού.
Το πρώτο τετ α τετ των δυο πολιτικών, μπροστά στην κάμερα, ήταν σε καλό κλίμα, με την Φώφη Γεννηματά και τον Αλέξη Τσίπρα να μιλούν για τα παιδιά τους. Η συνάντησή τους κράτησε περίπου μια ώρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης θα κάνει δηλώσεις από το γραφείο της στην Χαριλάου Τρικούπη.
Από νωρίς έξω από το Μέγαρο Μαξίμου ήταν οι συνεργάτες της Φώφης Γεννηματά.
Ο Αλέξης Τσίπρας «ανέβασε» στον λογαριασμό του στο Twitter την παρακάτω φωτογραφία.
http://www.protothema.gr/politics/article/754882/xeperase-tin-mia-ora-i-sunadisi-gennimata-tsipra/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.