Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Νίκη με ανατροπή για τους Σέλτικς στο Λονδίνο



Μπορεί οι Σίξερς να προηγήθηκαν ακόμη και με 22 πόντους διαφορά, όμως οι Σέλτικς γύρισαν… τούμπα το ματς και έφυγαν νικητές από την «O2 Arena» του Λονδίνου (114-103).
Πρώτος σκόρερ για τους Κέλτες ήταν ο Τζέιλεν Μπράουν με 21 πόντους, με τον Κάιρι Ίρβινγκ να σταματά στους 20, έχοντας παράλληλα 7 ασίστ και 6 ριμπάουντ.
Από πλευράς της ομάδας του Μπρετ Μπράουν, κορυφαίος ήταν ο Τζέι Τζέι Ρέντικ που πέτυχε 22 πόντους, ενώ ο Τζόελ Εμπίιντ σημείωσε 15, μαζεύοντας παράλληλα και 10 ριμπάουντ σε κάτι παραπάνω από 30 λεπτά συμμετοχής.

Δείτε τα highlights της αναμέτρησης:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.