Μπορεί οι Σίξερς να προηγήθηκαν ακόμη και με 22 πόντους διαφορά, όμως οι Σέλτικς γύρισαν… τούμπα το ματς και έφυγαν νικητές από την «O2 Arena» του Λονδίνου (114-103).
Πρώτος σκόρερ για τους Κέλτες ήταν ο Τζέιλεν Μπράουν με 21 πόντους, με τον Κάιρι Ίρβινγκ να σταματά στους 20, έχοντας παράλληλα 7 ασίστ και 6 ριμπάουντ.
Από πλευράς της ομάδας του Μπρετ Μπράουν, κορυφαίος ήταν ο Τζέι Τζέι Ρέντικ που πέτυχε 22 πόντους, ενώ ο Τζόελ Εμπίιντ σημείωσε 15, μαζεύοντας παράλληλα και 10 ριμπάουντ σε κάτι παραπάνω από 30 λεπτά συμμετοχής.
Δείτε τα highlights της αναμέτρησης:
Δείτε τα highlights της αναμέτρησης:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.