Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Σφαιρόπουλος: "Συγχαρητήρια στην ελληνική διαιτησία"



Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος ήταν εκνευρισμένος μετά το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και έδωσε ειρωνικά συγχαρητήρια στην ελληνική διαιτησία


Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα με 68-61 απ' τον Παναθηναϊκό, έχοντας, όμως, σοβαρά παράπονα απ' τις διαιτητικές αποφάσεις. Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα, ο Γιάννης Σφαιρόπουλος, μιλώντας στην κάμερα της COSMOTE TV, έδωσε... ειρωνικά συγχαρητήρια στους διαιτητές.
"Nα ρωτήσετε τους τρεις διαιτητές. Γιατί αυτοί διαμόρφωσαν το παιχνίδι, κι αυτοί μπορούν να πουν αν υπάρχουν πρόσημα θετικά ή αρνητικά για τον Ολυμπιακό", ήταν η απάντηση στον ρεπόρτερ.
"Συγχαρητήρια στην ελληνική διαιτησία. Σήμερα όλη η Ελλάδα είδε πώς κέρδισε ο Παναθηναϊκός",ανέφερε στη συνέχεια, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για τους Αναστόπουλο, Πηλοϊδη και Παναγιώτου.
Δείτε σε VIDEO τις δηλώσεις:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.