"Nα ρωτήσετε τους τρεις διαιτητές. Γιατί αυτοί διαμόρφωσαν το παιχνίδι, κι αυτοί μπορούν να πουν αν υπάρχουν πρόσημα θετικά ή αρνητικά για τον Ολυμπιακό", ήταν η απάντηση στον ρεπόρτερ.
"Συγχαρητήρια στην ελληνική διαιτησία. Σήμερα όλη η Ελλάδα είδε πώς κέρδισε ο Παναθηναϊκός",ανέφερε στη συνέχεια, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για τους Αναστόπουλο, Πηλοϊδη και Παναγιώτου.
Δείτε σε VIDEO τις δηλώσεις:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.