
Στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Real Fm μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης.
Ο κ. Πολάκης μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην θητεία Γεωργιάδη στο Υπουργείο, επαναλαμβάνοντας πως μόνο το έτος 2014 δόθηκαν 6 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ, ως διαφημιστική δαπάνη του ΚΕΛΠΝΟ!
Από αυτά έφερε παράδειγμα «άρθρου» σε εφημερίδα που πληρώθηκε 19.000 ευρώ για «πολυομυελίτιδα στη Συρία» σχολιάζοντας πως υπάρχουν ακόμη χιλιάδες τέτοιες περιπτώσεις. «Ο κ. Γεωργιάδης είχε επίσημα 30 συμβούλους στου Υπουργείο και άλλους 23-24 μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ, οι οποίοι θα έπρεπε να στελεχώνουν τα κέντρα» τόνισε μεταξύ άλλων.
«Όλες αυτές οι συνομιλίες υπάρχουν, αφού παρακολουθούσε ο ένας τον άλλον» προσέθεσε και προανήγγειλε «μαύρη τραμουντάνα» εξελίξεων.
Για την Υγεία: 350 εκ ευρώ πλεόνασμα στα Νοσοκομεία
Αυτή η Κυβέρνηση κατάφερε να εξασφαλίσει πόρους, όπως είπε, επειδή σταμάτησε την κατασπατάληση.
«Το 2014 τα νοσοκομεία έκλεισαν με καθαρή θέσης 700 εκ ευρώ χρέος, το 2016 για πρώτη φορά με θετική καθαρή θέση 35 εκ. ευρώ ενώ φέτος για πρώτη φορά φέτος έχουν καθαρή θέση 350 εκ. ευρώ» τόνισε ο κ. Πολάκης, σχολιάζοντας πως «Αν το είχαν κάνει αυτοί τότε, θα χτυπούσαν τα σήμαντρα στις εκκλησιές!»
Ο Γενάρης του 2018 είναι απείρως καλύτερος από τον Οκτώβρη του 2015 στον χώρο της Υγείας, εκτίμησε ο κ. Πολάκης ερωτηθείς για τις καταγγελίες της ΠΟΕΔΗΝ. «Υπάρχουν προβλήματα σε κάποια νοσοκομεία, προσπαθούμε να τα λύσουμε αλλά η εικόνα αυτήν της απομόνωσης δεν υπάρχει. Στην Ελλάδα του 2018 δεν υπάρχει καρκινοπαθής -ασφαλισμένος ή ανασφάλιστος- που να χρειάζεται θεραπεία, όσο ακριβή κι αν είναι και να μην την κάνει» τόνισε, προσθέτοντας μάλιστα ότι γι’ αυτό το λόγο έχουν μειωθεί οι ωφελούμενοι από τα Κοινωνικά Ιατρεία και Φαρμακεία.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/01/blog-post_8068.html
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.