Η ευρωβουλευτής και εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ., Μαρία Σπυράκη, υπογράμμισε σε παρέμβασή της στην προπαρασκευαστική συνεδρίαση της Μεικτής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ε.Ε. - ΠΓΔΜ, στις Βρυξέλλες ότι, «επιμένουμε στην απάλειψη όλων των αλυτρωτικών αναφορών στο Σύνταγμα της ΠΓΔΜ και δεν δεχόμαστε τεμαχισμό της λύσης της FYROM».
Η συνεδρίαση της ολομέλειας της Μεικτής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ε.Ε. - ΠΓΔΜ έχει οριστεί για τις 7 και 8 Φεβρουαρίου στο Στρασβούργο, με τη συμμετοχή ευρωβουλευτών και βουλευτών του κοινοβουλίου της ΠΓΔΜ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.