Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Μήνυμα τίτλου ο Ολυμπιακός! Τρία στην Ξάνθη, πρώτος και άγχος στην ΑΕΚ!

Μήνυμα τίτλου ο Ολυμπιακός! Τρία στην Ξάνθη, πρώτος και άγχος στην ΑΕΚ!
Άνετος κι ωραίος ο Θρύλος πριν από το ντέρμπι Κυπέλλου!

Μόνος πρώτος παρέμεινε ο Ολυμπιακός στην Superleague, αφού επικράτησε με 3-0 της Ξάνθης, ξεπέρασε τον δεύτερο ΠΑΟΚ κατά έναν βαθμό και άφησε την ΑΕΚ τρεις πόντους.
Με δυο γκολ του Ανσαριφάρντ και ένα του Φορτούνη οι Ερυθρόλευκοι έφτασαν τις 9 συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα και πλέον ετοιμάζονται για τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου την ερχόμενη Τετάρτη κόντρα στην ΑΕΚ με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.