Την άποψή του πως η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε ήδη πραγματοποιήσει μια δική της έρευνα για να καταγράψει τα αίτια που οδήγησαν στην ελληνική χρηματοπιστωτική κρίση το 2009, αλλά και να αποδοθούν ευθύνες, εξέφρασε ο ο απερχόμενος πρόεδρος του Eurowkorking Group Τόμας Βίζερ σε συνέντευξή του στη "Real News".
"Οι μόνες χώρες όπου δεν έχει γίνει τίποτα είναι η Ελλάδα και η Ιταλία. Στην Ελλάδα δεν υπήρξε επίσημη κατανομή ευθυνών και είναι επομένως δύσκολο για τους ανθρώπους να καταλάβουν τι συνέβη και να σχεδιάσουν το μέλλον ή να προστατεύσουν τη χώρα από τα ίδια λάθη. Το τι έγινε από το 2006 έως το 2009, αλλά και πριν από αυτό, δεν έχει γνωστοποιηθεί" τονίζει ο κ.Βίζερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.