Ιερώνυμος: Δεν υποχωρούμε στο όνομα παραχώρησης της Μακεδονίας, να είμαστε έτοιμοι για δύσκολες καταστάσεις - Την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, στις 2 το μεσημέρι, το συλλαλητήριο στην Αθήνα
Έκτακτη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου πραγματοποιείται από το πρωί της Παρασκευής, την οποία συγκάλεσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος.Εάν είναι δυνατόν να αλλάξει το Σύνταγμα των Σκοπίων, που
Ο κύριος Ιερώνυμος μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες και, αφού ξεκαθάρισε ότι «δεν υποχωρούμε στο όνομα παραχώρησης της Μακεδονίας και στα παράγωγά της, αλλά αυτά είναι τα εύκολα», έθεσε το ερώτημα αν μπορεί να αλλάξει το Σύνταγμα των Σκοπίων. «Επομένως, αν θέλουμε να συζητήσουμε το θέμα αυτό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπιστούν δύσκολες καταστάσεις» είπε ο Αρχιεπίσκοπος, όπως μετέδωσαν στα κεντρικά τους δελτία ειδήσεων ο ΑΝΤ1 και το Star.
Με αυτούς τους προβληματισμούς που έθεσε ο Αρχιεπίσκοπος και εμμένοντας στη θέση της για μη χρήση του όρου «Μακεδονία» στο όνομα της ΠΓΔΜ, θα συνέλθει την Παρασκευή η Ιερά Σύνοδος, δύο ημέρες μετά την συνάντηση Τσίπρα - Ζάεφ στο Νταβός.
Όπως αναμένεται, στη συνεδρίαση θα τεθεί και το θέμα των συλλαλητηρίων και της συμμετοχής των ιεραρχών, έπειτα απ' όσα έγιναν στη Θεσσαλονίκη και εν όψει της νέας συγκέντρωσης στην Αθήνα.
Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στην Αθήνα την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου
Συγκροτήθηκε και επίσημα η Συντονιστική Επιτροπή, η οποία θα φέρει εις πέρας την διεξαγωγή του δεύτερου συλλαλητηρίου στην Αθήνα, για το θέμα της μη παραχώρησης του ονόματος της Μακεδονίας στην ονοματολογία του κράτους των Σκοπίων.
Το συλλαλητήριο της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου στις 14:00 το μεσημέρι.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/754485/sunedriazei-ektaktos-i-iera-sunodos-gia-to-skopiano/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.