Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Νίκησε σβηστά τη Λαμία η ΑΕΚ και περιμένει ευχάριστα νέα από Αγρίνιο και Τρίπολη

ΑΕΚ-ΛΑΜΙΑ
Μετά το... διάλειμμα της Λάρισας, η ΑΕΚ επέστρεψε στις νίκες και με σβηστές τις μηχανές καθάρισε τη Λαμία 2-0 και "βλέπει" πλέον αύριο προς Αγρίνιο και Τρίπολη.
Η Ένωση ήταν ανώτερη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έχασε σημαντικές ευκαιρίες για να προηγηθεί νωρίς στο σκορ, όμως «ξεκλείδωσε» την καλή αμυντική λειτουργία της ομάδας του Μπάμπη Τεννέ λίγο πριν βγει το ημίχρονο (40') με γκολ του Χριστοδουλόπουλου και περίπου στη μία ώρα αγώνα (63') σφράγισε τη νίκη της χάρη σε γκολ του Λιβάγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.