Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Τέλη Φεβρουαρίου ολοκληρώνεται η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ

Μέσα με τέλη Φεβρουαρίου υπολογίζεται, σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr ότι θα έχει ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση της ΟΛΘ ΑΕ με την πώληση του 67% των μετοχών της στην κοινοπραξία των Deutsche Investment (Diep) 50%, της γαλλική CMA (35%) και της Belterra (15%) του Ιβάν Σαββίδη που προσέφερε 231 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του 67% των μετοχών.


Η ΓΣ του ΟΛΘ είναι προγραμματισμένη για τις 25 Ιανουάριου. Λίγο νωρίτερα ή λίγο αργότερα, όπως τονίζουν στο newmoney.gr κύκλοι της λιμενικής βιομηχανίας αναμένεται και η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την έγκριση της συμφωνίας. Αρχικά η απόφαση αναμενόταν έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2017.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/747007/teli-fevrouariou-oloklironetai-i-idiotikopoiisi-tou-olth/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.