Το απόγευμα η σύσκεψη αγροτών στο Πλατύκαμπο - Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει απόφαση για κοινή κάθοδο ή όχι
Αποφασισμένοι να στήσουν μπλόκα στην Εθνική Οδό δηλώνουν οι αγρότες της Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων νομού Λάρισας την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου.Σήμερα το απόγευμα υπάρχει σύσκεψη αγροτών στο Πλατύκαμπο που θα συμμετέχει και αντιπροσωπεία της Ενωτικής Ομοσπονδίας που θα παρουσιάσει το πλαίσιο των αιτημάτων της στους υπόλοιπους αγρότες που θα συμμετέχουν σε αυτή.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/752599/zestainoun-ta-trakter-oi-agrotes-tis-larisas-pou-tha-stithoun-ta-prota-bloka/
Πηγή: larissanet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.