Επιστολή του πρωθυπουργού στον Αρχιεπίσκοπο- Προσπαθεί να ρίξει τους τόνους της πρωινής επίθεσης στην Εκκλησία
Με επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ο πρωθυπουργός προσπαθεί να ρίξει τους τόνους από την πρωτοφανή επίθεση στην Εκκλησία που εξαπέλυσαν κυβερνητικοί κύκλοι και οι οποίοι την ταύτισαν με τη Χρυσή Αυγή με αφορμή τις θέσεις της Εκκλησίας για το Σκοπιανό.
Ο κ. Τσίπρας σημειώνει ότι «Θα λάβουμε υπόψη την εκκλησιαστική πτυχή με τη δέουσα προσοχή» και ξεκαθαρίζει πως «υπεύθυνη βάσει Συντάγματος για το ζήτημα είναι η Κυβέρνηση» μιλώντας για τους διακριτούς ρόλους Εκκλησίας - Πολιτείας.
Στόχος μας λέει ο πρωθυπορυγός, είναι η επίλυση του ονοματολογικού με εθνική ομοψυχία. Να μην υπονομεύεται η εθνική ομοψυχία από μισαλλοδοξία και ακρότητες που στο παρελθόν οδήγησαν σε εθνικές ήττες.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/749558/tsipras-se-ieronumo-gia-to-skopiano-tha-lavoume-upopsi-tin-ekklisiastiki-ptuhi-me-ti-deousa-prosohi/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.