Είμαστε στα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης για να να σηματοδοτήσουμε ότι εδώ χτυπά η καρδιά της Ελλάδος , είπε ο πρωθυπουργός
Μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον, προς τους πολίτες, και μήνυμα προς τους γείτονες, συνεργασίας, ειρήνης, αλληλεγγύης, φιλίας, αλλά και αποφασιστικότητας «να υπερασπιστούμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα που απορρέουν από τις διεθνείς συνθήκες, τις διεθνείς συμβάσεις και το διεθνές δίκαιο», έστειλε από την Κάλυμνο ο Αλέξης Τσίπρας.Μετά τον καθαγιασμό των υδάτων, ο πρωθυπουργός ευχήθηκε στους Καλύμνιους, τους νησιώτες, σε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες στην Ελλάδα αλλά και απανταχού στον κόσμο, χρόνια πολλά, σε αυτή την σημερινή «μεγάλη ημέρα για την Ελλάδα, τη μεγάλη γιορτή για την Ορθοδοξία και μια μεγάλη μέρα για την Ελλάδα και τον ελληνισμό».
Για να προσθέσει: «Και να στείλουμε και μήνυμα και στους γείτονες μας, μήνυμα ειρήνης, συνεργασίας, φιλίας, αλλά ταυτόχρονα και αποφασιστικότητας». «Συνεργασίας, αλληλεγγύης και φιλίας», τόνισε, «γιατί η πατρίδα μας υπερασπίζεται παναθρώπινες αξίες διαχρονικά, την αξία της ειρήνης, της αλληλεγγύης, της συνεργασίας». «Ταυτόχρονα όμως και αποφασιστικότητας να υπερασπιστούμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα που απορρέουν από τις διεθνείς συνθήκες, τις διεθνείς συμβάσεις και το διεθνές δίκαιο», υπογράμμισε.
«Την αποφασιστικότητα μας και την αισιοδοξία μας για το μέλλον εκφράζουμε σήμερα», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/747648/eftase-stin-kalumno-o-prothupourgos-alexis-tsipras-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.