Έμεινε στο 1-1 με τον Αστέρα στην Τρίπολη.
Στάση... Τρίπολη για τον Ολυμπιακό! Οι Ερυθρόλευκοι δεν μπόρεσαν να φτάσουν στην δέκατη σερί νίκη τους, έμειναν στο 1-1 με τον εξαιρετικό Αστέρα και είδαν τον ΠΑΟΚ να μένει μόνος πρώτος στην κορυφή, μία εβδομάδα πριν το μεγάλο ντέρμπι με την τρίτη ΑΕΚ.
Η εμφάνιση του Αστέρα έδωσε στο παιχνίδι μια άγρια ομορφιά, αφού η ομάδα του Σάββα Παντελίδη βγήκε για να κάνει το παιχνίδι της, χωρίς να φοβάται τους Ερυθρόλευκους.
Το σκορ για τους Αρκάδες άνοιξε με όμορφη κεφαλιά στο 21' ο Ιγκλέσιας, όμως ο Ολυμπιακός κατάφερε να ισοφαρίσει στο 39' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Ανσαριφάρντ, στο οποίο υπέπεσε ο Τριανταφυλλόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.