Η Ελλάδα και η πΓΔΜ συμφώνησαν να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας, με επικεφαλής τους υπουργούς Εξωτερικών, προκειμένου να ξεκινήσουν συνομιλίες για την εξεύρεση μιας λύσης στο θέμα του ονόματος, όπως αποκάλυψε σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών της πΓΔΜ Νίκολα Ντιμιτρόφ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πρακτορείο Reuters.
Ο Ν. Ντιμιτρόφ αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη με τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά. «Αναχωρήσαμε, πεπεισμένοι ότι υπάρχει θέληση και από τις δύο πλευρές να προχωρήσουμε προς τα εμπρός» είπε.
Σύμφωνα με τον Ντιμιτρόφ και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας, υπό την ηγεσία των ΥΠΕΞ, για να συζητήσουν απευθείας πιθανές λύσεις. «Αναμένω ότι η πρώτη συνάντηση μπορεί να γίνει ακόμη και τον Φεβρουάριο», πρόσθεσε.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.