Με γκολ του Τζημόπουλου στο τελευταίο λεπτό της αναμέτρησης ο ΠΑΣ Γιάννινα απέδρασε με το «διπλό» (0-1) από τη Νέα Σμύρνη και «γκρέμισε» τον Πανιώνιο από την πρώτη πεντάδα.
Οι κυανέρυθροι ήταν ανώτεροι στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, ωστόσο, ο εξαιρετικός απόψε Βελλίδης κράτησε όρθιους τους Ηπειρώτες με καθοριστικές επεμβάσεις και οι φιλοξενούμενοι στην πρώτη τους καλή στιγμή στο δεύτερο ημίχρονο στο 91’, πέτυχαν το «χρυσό» γκολ και πανηγύρισαν μία τεράστια νίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.