
Ο Κρατερός Κατσούλης ένιωσε αδιαθεσία χθες βράδυ μετά την παράσταση «Όταν σβήνουν τα φώτα» στο θέατρο Πειραιώς 131 και αμέσως κινητοποιήθηκαν όλοι!
Ο ίδιος, πήγε στα εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείου με την συνάδελφό του στην παράσταση Μαρία Κωνσταντάκη και οι γιατροί του έκαναν ένεση κορτιζόνης ! Διαβάστε παρακάτω...
Και οι δυο με μεγάλη δόση χιούμορ αστειεύτηκαν με το περιστατικό και η Μαρία μοιραστηκε μαζί μας τη στιγμή!
Δες το βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.