«Σύνθετο όνομα, ενιαίο για όλες τις χρήσεις», «με τρόπο διακριτά διαφορετικό από την ελληνική Μακεδονία» θα συζητήσει η ελληνική κυβέρνηση το ονοματολογικό με την πΓΔΜ, τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς σε συνέντευξή του απόψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «Αντέννα». Ο κ. Κοτζιάς αναφερόμενος στις διάφορες προτάσεις που έχουν κατατεθεί τα προηγούμενα χρόνια "είτε από τον τότε υπουργό Εξωτερικών της Πορτογαλίας, το 1992, είτε από τους Βανς και Όουεν, οι οποίοι προτείνανε το "novamacedonija" είπε ότι "έχουν καταγραφεί και είναι αντικείμενο επί του οποίου θα εκδηλώσουμε τις επιλογές μας". "Έχουμε καταλήξει" πρόσθεσε "στο υπουργικό συμβούλιο στις επιλογές μας, σε συζήτηση που θα έχουμε με τους επίσημους από τη γείτονα χώρα. Δεν νομίζω ότι πρέπει τώρα να αρχίσουμε τη συζήτηση του ενός ή του άλλου ονόματος".
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/254282/n-kotzias-i-kyvernisi-tolma-kai-tha-lysei-onomatologiko
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.