Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Στο Μαξίμου ο Σταύρος Θεοδωράκης για το Σκοπιανό

Στο Μαξίμου ο Σταύρος Θεοδωράκης για το Σκοπιανό  - Media
Σε εξέλιξη βρίσκονται τα διαδοχικά τετ α τετ του πρωθυπουργού. 
 
Πριν από λίγα λεπτά πέρασε την πύλη του Μεγάρου Μαξίμου ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης. 
 
Νωρίτερα ο Αλέξης Τσίπρας είχε ενημερώσει για τις διαπραγματεύσεις στο Νταβός τον γ.γ. του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα. 
 
Κουτσούμπας: Κάλλιο αργά παρά ποτέ
 
«Η ενημέρωση "κάλλιο αργά παρά ποτέ", πάντα καλοδεχούμενη είναι», είπε ο κ. Κουτσούμπας στα πρώτα λεπτά της συνάντησής του με τον πρωθυπουργό. «Καλό είναι να αναπτύσσονται διακρατικές σχέσεις αλλά χωρίς εφησυχασμό. Προέχει να λυθούν ζητήματα αλυτρωτισμού και εθνικιστικών τάσεων που αφορούν το Σύνταγμα της γειτονικής χώρας», πρόσθεσε. 
Γεννηματά: Να γίνει συμβούλιο πολιτικών αρχηγών
Η συνάντηση της Φώφης Γεννηματά και του πρωθυπουργού ξεκίνησε στις 12.30 και ολοκληρώθηκε μία ώρα αργότερα. 
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εξετάσθηκαν οι εξελίξεις στο θέμα των Σκοπίων καθώς και όσα συζήτησε ο κ. Τσίπρας με τον Αλβανό ομόλογό του Έντι Ράμα.
Η κ. Γεννηματά ζήτησε ξανά συμβούλιο πολιτικών αρχηγών γιατί ο κ. Τσίπρας προχώρησε σε συζητήσεις χωρίς να έχει επιβεβαιώσει την εθνική γραμμή.
Επανέλαβε οτι η διγλωσσία των ΣΥΡΖΑ-ΑΝΕΛ δυσκολεύει τη διαπραγμάτευση και επισήμανε ότι η λύση δε μπορεί να αφορά μόνο το όνομα αλλά και νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις για τον αλυτρωτισμό.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.