Τις τιμωρίες για τους εμπλεκόμενους στον καβγά που έλαβε χώρα μετά το ματς των Λος Άντζελες Κλίπερς με τους Χιούστον Ρόκετς ανακοίνωσε η λίγκα.
Όπως αναφέρει ο Άντριαν Βοϊναρόφσκι στο ESPN, το ΝΒΑ έδειξε πρωτοφανή χαλαρότητα στην αντιμετώπιση του εν λόγω περιστατικού, αφού τιμώρησε μόνο τους Τρέβορ Αρίζα και Τζέραλντ Γκριν. Αμφότεροι οι παίκτες τιμωρήθηκαν με αποκλεισμό από τα δύο επόμενα ματς των Τεξανών.
Οι Κρις Πολ και Τζέιμς Χάρντεν δε δέχθηκαν κάποια ποινή, αφού θεωρήθηκε πως προσπάθησαν να ηρεμήσουν την κατάσταση. Επίσης, ατιμώρητος έμεινε και ο Μπλέικ Γκρίφιν, ο οποίος ήταν -κατά πολλούς- ο βασικός υπεύθυνος για τον καβγά…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.