Τα Σωματεία εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ, προχωρούν σε 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο - Μετ' εμποδίων οι πτήσεις
Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας τη Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου, ημέρα ψήφισης του πολυνομοσχεδίου, καθώς ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.Όπως ανακοίνωσαν τα Σωματεία εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ, προχωρούν σε 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/749918/golgothas-gia-to-epivatiko-koino-heirofreno-ti-deutera-sta-mesa-metaforas/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.