Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Με άνοδο το άνοιγμα του Χρηματιστηρίου

Πολύ εύκολα ξεπέρασε σήμερα τις 860 μονάδες η αγορά και σίγουρα μέρος της δυναμικής της κρύβεται στα όσα συμφωνήθηκαν χθες με την έκθεση συμμόρφωσης στο Eurogroup. Οι ξένοι επενδυτές όπως ομολογούν Έλληνες τραπεζίτες, παραδέχονται ότι, η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ έχει περάσει πλέον στο τρίτο στάδιο «υπογράφω και εφαρμόζω», ύστερα από το «υπογράφω και δεν εφαρμόζω», και από αρχικό αντάρτικο του 2015. Κάτω από αυτό το πλαίσιο, οι 10.000 πλειστηριασμοί για το 2018 - και οι 40.000 που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια- αναμένεται ότι θα δώσουν ώθηση στις τράπεζες. 


Παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι οι τραπεζίτες δεν θεωρούν εύκολο τον στόχο των 10.000 πλειστηριασμών ακινήτων, δεδομένου ότι η αγορά δεν πρέπει να πιεστεί στις τιμές και όσα ακίνητα βγουν θα πρέπει να εκποιηθούν κατόπιν συνεννόησης των τεσσάρων τραπεζών. Οι πλειστηριασμοί, οι ιδιωτικοποιήσεις είναι τα «καύσιμα» της ανόδου και το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί στα τέλη Ιανουαρίου η άποψη των ξένων επενδυτών που θέλει τις ελληνικές τράπεζες να μην χρειάζονται ανακεφαλαιοποίηση. Εάν σ όλα τα παραπάνω συνυπολογιστεί ότι, οι τράπεζες καταφέρουν να ομαλοποιήσουν την αγορά ακινήτων -και η αξία των ενεχύρων που κατέχουν δεν επηρεαστεί- τότε οι ελληνικές τράπεζες θα μπορούν να δικαιολογήσουν  υψηλότερες αποτιμήσεις, ανάλογες των ευρωπαϊκών. Για να του πούμε καλύτερα όταν οι επενδυτές συνειδητοποιήσουν ότι οι τιμές αυξάνονται τότε θα συμβεί και η πραγματική άνοδος στις τιμές των τραπεζών.  Όσο περισσότερο μειώνουν τα «κόκκινα» δάνεια, τόσο καλύτερα.


Άνοδος 0,69% 

Με τις τράπεζες, ΔΕΗ και ΟΤΕ συνεχίζεται η άνοδος και η εισροή κεφαλαίων στην Αθήνα. 

Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 863 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 0,66%. Άνοδος 1,25% για την Alpha Bank στα 2,02 ευρώ. Άνοδος 1,19% για την Eurobank στα 0,893 ευρώ. Κέρδη 1,37% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 3,69 ευρώ 0,87% άνοδος για τη μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,3486 ευρώ. Άνοδος 1,22% για τον ΟΤΕ στα 12,40 ευρώ. Άνοδος 1,22% για τον Μυτιληναίο στα 9,92 ευρώ. Κέρδη 2,83% για την ΔΕΗ στα 2,468 ευρώ. Η αξία των συναλλαγών ανήλθε ήδη στα 9 εκατ. ευρώ δείχνοντας ότι οι εισροές κεφαλαίων συνεχίζονται.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/753429/me-anodo-to-anoigma-tou-hrimatistiriou-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.