Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Πρόωρος αποκλεισμός για Σάκκαρη



Σε μια δύσκολη πρεμιέρα στο Sydney International, η Μαρία Σάκκαρη γνώρισε την ήττα από την Βερόνικα Σεπέδε Ρόιγκ στα τρία σετ και αποχαιρέτησε πολύ νωρίς το τουρνουά. Πλέον, κοιτάζει την συμμετοχή της στο Australian Open.

Τη δεύτερη διαδοχική της ήττα στο 2018 γνώρισε η Μαρία Σάκκαρη, η οποία δεν τα κατάφερε απέναντι στην Βερόνικα Σεπέδε Ρόιγκ και ηττήθηκε με 6-4, 3-6, 6-3, μένοντας εκτός από τον πρώτο προκριματικό γύρο του Sydney International.
Επόμενος σταθμός για την Ελληνίδα παίκτρια είναι η Μελβούρνη ενόψει του Australian Open. Η 22χρονη πρωταθλήτριά μας, η οποία πέρυσι είχε αγωνιστεί στον 3ο γύρο, θα έχει την ευκαιρία να προπονηθεί στο Melbourne Park τις επόμενες μέρες, έχοντας αρκετό καιρό για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία.
Η Σεπέδε Ρόιγκ θα συνεχίσει στον 2ο γύρο των προκριματικών του Σίδνεϊ, όπου θα αναμετρηθεί με την Κατερίνα Μπονταρένκο.
AP Photo/Michael Noble

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.