Αν και ο Κοτζιάς επιμένει πως «δεν νομίζει» να έχει επίπτωση στη διαπραγμάτευση - Επίκειται επίσκεψη Νίμιτς σε Αθήνα και Σκόπια - Μήνας «ορόσημο» ο Απρίλιος
Το Μέγαρο Μαξίμου επιχειρεί να κρατήσει χαμηλούς τόνους σε σχέση με το συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη για το όνομα των Σκοπίων, διαμηνύοντας προς πάσα κατεύθυνση ότι δεν πρόκειται να επηρεάσει στο παραμικρό τις διαπραγματεύσεις.Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και το υπουργείο Εξωτερικών. «
Πράγματι, πλέον όλα τα μάτια είναι στραμμένα στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, στο Νταβός. Η διαπραγμάτευση έχει περάσει σε πολιτικό επίπεδο για λόγους ουσιαστικούς, αλλά και πρακτικούς, καθώς στην περίπτωση της ΠΓΔΜ ο διορισθείς ως διαπραγματευτής της χώρας στο πλαίσιο του ΟΗΕ Βάσκο Ναουμόφσκι, δεν χαίρει της εμπιστοσύνης της κυβέρνησης στα Σκόπια.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/753323/skopiano-sti-skia-tou-megaleiodous-sullalitiriou-oi-epafes-tsipra-sto-davos/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.