10 ματς χωρίς εκτός έδρας νίκη το Τριφύλλι, φωνάζουν για πέναλτι στον Απόλλωνα.
Για δέκατο παιχνίδι εκτός έδρας ο Παναθηναϊκός έδειξε ανήμπορος να πάρει τη νίκη, μένοντας στο 0-0 με τον Απόλλωνα Σμύρνης στη Ριζούπολη.
Το ματς ήταν πολύ κακό και οι φάσεις... μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Στο 9' ο Ελμπάζ έστειλε την μπάλα στο δοκάρι με κεφαλιά (βρήκε την μπάλα και ο Βλαχοδήμος), ενώ δοκάρι είχαν και οι Πράσινοι με σέντρα - σουτ του Γιόχανσον στο 21'.
Ο Άλτμαν απώλεσε μεγάλη ευκαιρία να ανοίξει το σκορ σε τετ-α-τετ με τον Τσόβιτς, την ώρα που στον Απόλλωνα "φωνάζουν" για μια φάση στο 89', όταν η μπάλα βρήκε πρώτα στο κεφάλι του Ινσούα και στην συνέχεια στο χέρι του, με τον διαιτητή Βάτσιο να μην δείχνει το πέναλτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.